ممنوع النقل أو إعادة النشر و من يفعل ذلك يعرض نفسه للدعاء عليه بالحرق بجاز
RSS

الهطل المتأخر

طبيعي جدا تشوف عيل صغير مريل، أو ولد مراهق ضارب جل في شعره و واقف على باب مدرسة البنات مسبل،أو شاب روش مسقط البنطلون من وسطه و عامل كول و شوية و البنطلون ينزل في ركبه و يبان العار
كل ده طبيعي
اللي مش طبيعي... انك تلاقي راجل كهل عدا الاربعين و لسة بيراهق ، و قال علماء النفس بيسموها المرهقة المتأخرة و أنا بسميها
الهطل المتأخر
نرجع لمرجوعنا
و احكيلكم عن الشاب المغوار صاحب الكام و اربعين عام اللي اسمه
طهقان
الراجل يا اختي عرف طريق الكوافيرهرجي و كل يوم و التاني ماسك شكل اشي بيشد الوش و اشي بيقشره و اشي بيحفلطه لا و الاكادة انه ربى سوالفه و عامل فيها جيمس دون طيب ربي ولادك الأول
و لما سألته اية حكاية النيو لوك دي يا بيبي
قالي:و فيها اية اكبر مني و بيدلعوا نفسهم
لاااه اكيد الراجل ده شايفله شوفة و ناوي يعط كده و لا كده طيب استنى انا حلبدلك في الدرة و ارئدلك
المهم مطولش عليكم قولي طولي
اكون قاعدة في الصالة و ادخل علية اوضة النوم الاقيه مشغل الديش على قنوات الاغاني و الفديون كليب و اول ما يحس بايدي على اوكرة الباب يقوم مغير القناة
بلعتها مرة و التانية و التالتة مقدرتش رحت بمنتهى البساطة ماسكة الروموت و دايسة على زرار
بروجرم باك اللي بيجيب اخر قناة كنت بتشوفها قبل دي زي الريديل في التليفون كده
طلعت قناة من اياهم اللي بتجيب خالتك شاكيرا و الست ماردونا اقصد مادونا
ينيلك يا منيل انت بتبصبص للنسوان عبر الاثير
ليه هو انا حرماك من حاجة؟ ده حتى اسانس شادية بشترية بالشئ الفلاني و احط منه و لا بيطمر فيك

المهم قلت يا بت خليه ينباسط ماهو الراجل لازم ينبسط يا زينب سيبيه يروح عن نفسه و اهو كله في الاخر ليكي

و جيت في مرة شغلتله القناة بنفسي و قعدت اتفرج معاه قام يا اختي ماسك جرنال و قعد يقرا

الله؟!!!اشمعنا دلوقتي؟ و لا هو في الخباثة حلو و في الهساسة لأ

أنا طهقت من عمايلك يا طهقان مش ناوي تعقل بقى

طهقاااااااااااانة

120 comments:

The Groom said...


طهقان و طهقانة

سمو بالله كده و اتعدلوا و قدروا النعمة اللي انتم فيها - غيركم مش لاقي

أنا مش عارف جيل ايه ده بس يا ربي

طهقان ليه حق يغير لو لاقاكي بتحبي حد أكتر منه يا طهقانة حتى لو كان شخصية اعتبارية زي كاظم

خدو بالكم من نفسيكم

تحياتي من ماناساس البلد

Nothing To Lose said...

هههههههههههههههههه بجد انا بحبك اوى انا فطست من الضوحك على راى صاحبنا محمد صبحى
عمتا يا طهقانه ياحبيبتى انا من رأى بئا زى ما بيعمل اعملى دلعى نفسك ووريه انك اصغر منه بكتير واحلى من ماردونا دى قصدى مادونا
والبــــــــــــادى اظلم يا طهقاااااااان
nothing to lose

Nothing To Lose said...

ههههههههههههههه موتينى من الضوحك على راى صاحبنا محمد صبحى
انا بحبك اووووى انتى اصلا كارثه
انا لو منك يا طهقانه يا ختى انزل انا كمان اظبط نفسى كدا واشوف نفسى واجيبلى كام بادى على كام بنتاكور وادوخه شويه ومنولوش حاجة بعد كدا:P :P وخلى ماردونا بقى تنفعه قصدى مادونا

yousef said...

أنا أول واحد يعمل كومنت بصى يا استاذه طهقانه انا مش ضد ان الراجل يتسبسب ولا يضرب جيل فى شعره ولا يسقط بنطلون لركبه مدام ده لمراته لان الزوجه ليها حق على زوجها زى ما العكس مطلوب دايما
وبلاش اسانس سادية عشان قدم
كتابتك بجد رائعه ومستنى تعليق منك فى مدونتى
regards

أنـــا حـــــــــرة said...

ممممممممممم
معتقدش ان ده هطل
اعتقد انه مرحلة
يعنى انا واحده مثلا
بابا لما حد بيجيب قناة من دول يقعد يقول اقلبوا مش عارف ايه اللى عاملينه فى نفسهم ده فى الوقت نفسه ابن عمتى بيحب يتفرج ع الحاجات دى قدام مراته و بيقعد يمدح فى جمال الموديلز


فهى مرحلة يا زينب
و انتى مادام سايباله الاشارة خضراء يبقى عداكى العيب
هو بقى عامل فيها مش من دول و بيقرا الجرنال
يبقى اكبسى على نفسه يا زينب

:)

Shower-Mirror said...

انا جيت اهه .... ايه ده هو مافيش حد والا ايه ...!! هو المكان ماله صحرا كده .. هو انا جيت بدرى والا ايه ؟؟؟


يعنى هو انت يوم ماتدلعيله تحطيله اسانس شاديه ... :)

اقولك كلمه فى ودنك من راجل زى جوزك .... بس انا لسه صغنن عنه شويه ...

عايزه تلفى دماغه فى حاجه اسمها first move >>>

ايوه اسمالله عليكى يعنى مين اللى يبدأ

المشكله فى مصر ان الراجل هو اللى بيبدأ دايما .. هو اللى لازم يقول كلام حلو و الا تزعلى .

هو اللى لازم يبوسك الاول .

هو اللى لازم يقولك انهارده الخميس يا طهقو ( انتى فاهمه طبعا ..احنا متجوزين زى بعض ) .

جربى انتى بقى موضوع الفرست موف ده ... بيفرق جامد والله

يعنى فجأه كده ادخلى فى حضنه و انتوا بتتفرجوا على التليفزيون ... مكياج و دلع من غير مناسبه ... حته هدمه مدندشه كده ماركة هيفاء و هبى ... و مافيش مانع انك انتى اللى تقوليلوا النهارده الخميس ...

مش عايز افسر اكتر من كده ..فى مراهقين بييجوا هتا كتير ... :)

المهم ان الحاجات دى بتفرق مووت .. لان الراجل بيبص مره من كتر الملل ..فلو كسرتى الملل ده علطول هاتشوفى الفرق ... :)

تحياتى و ابقى ادعيلى يوم الخميس :)

شخبطة ملوكى said...

معلش يا زينب مانت مش جايباله بيجامه جمرا و مش بتشربي سجاير فى الفسحة وكل همك الاكل و الولاد
بوصى يا طهقانه الراجل بيحب يحس ان الست مش شايفاه راجل و بيحب يتدلع زى الطفل الصغير معلش واجب تقيل شويه بس بيحب فى السن ده يحس انه لسه شباب و مرغوب
بس يعنى برضه طهقان ماتزودهاش و تسؤ الدلال عليها برضه انت عارف كويس ان الستات اللى فى الكليبات دول الواحد ما يامنلهومش خالص منظر و بس وممكن يكونوا نكديين و ملعب
شوفوا بقى دى مشكله ازليه بس المهم كل واحد يحسبها بمنتهى الصدق انه مكنش خايلاقى زى شريك حياته لو لف الدنيا
وربنا يخليكوا لبعض

زحل الفلكي said...

هههههههههههههههههههههههه

بجد اسلوب جامد اوي في الحكاوي بتاعتكم دي

استهدوا بالله كده

واحد عنده مراته الطهقانه
وواحده عندها جوزها الطهقان

يعني حياه غاية في السعاده

المشكله لو القناه جابت اغنية طهقان زهقان
اعتقد حتتخانقوا على اللي يتفرج عليها
:)

karakib said...

علي فكرة أنا باجي كتير بس مش باسيب تعليقات المدونة بتاعتك لذيذة و بتاعة طهقان برضه لذيذة أنهو ألذ بقي مش هاقدر أقول لاحسن أبقي سبب جديد في مشاكل بينكم ...صورة الكلب حلوة أوي علي فكرة ... بعدين يا طهقانة ما تسيبيه يتفرج عاللي هو عايزه
هو كان قاعد مستني أعلان معين بس ما جاش و قلقان لا تفتكريه بيتفرج عالكليبات
مالكيش حق تشكي فيه علي فكرة

كراكيب عادل said...

هطل متاخر يا نهاري دي تبقي اغلب الرجالة هطل انا بسميها اهتمامات شخصية تجديد بدل الكأبة انا بنصحك
انك تهتمي بكل حاجة بيعملها بدل ما حد يهتم غيرك ويا ريت تعملي ضعفة كمان

الراجل عايز يعيش حياتة

انا جيت اهو الي اخرني كنت بضيف لينك عندي ليك

مدونتك دمها خفي بجد
تحياتي

Horas said...

لفت نظري اسم الدونة الغريب بتاعك وواضح انك بتطلعي طهأك فيه شيء جميل ان الواحد يلقي متنفس يخرج فيه كل الي جواه تعرفي انا احيانا كتير بحس الي بتحسي انت وطهقان مع مراتي بس برجع كتير برده الوم نفسي واقول احنا السبب ثقافتنا خلت حياتنا لا فيها تجديد ولا ابداع ومن طبعنا الملول وعدم الرضا الس سببه من وجهة نظري بعدنا عن ربنا خلانا دايما طهقانين ونشوف دايما الجزء الفارغ من الكوب
علي كل حال ربنا يسعد اوقاتك
تحياتي

mesh2dra said...

لا...لا..ده حرام
كتبت بوست طويييييييييييل
والنت فصل
ده عقابي عشان كان طويل

من الاول:S
ذنبك بقي

السلام عليكم

علي فكرة انا متابعاكى من الاول

بصي يا ستى لو عاوزة رايي
حاولي ماتعارضيهوش في حاجة
لانك لو عارضتيه
حيصمم اكتر علي اللي في دماغه
ومش بعيد تطلعى انتى اللي غلطانة

يعنى مثلا لما يتفرج علي الحاجات دى
تقعدى جنبه وكأن عادى جدا جدا
وكلام في سرك بقي
حاولي تندمجى معاه
يعنى لما تشوفي الحاجات دى
ماتقوليش ايه قة الادب دى
شفت المياصة بتاعت البت دى
يااااااااااااااااي
ايه ده


لا خالص هو مش حييجي بالطريقة دي
إطلاقا

بل بالعكس
قوليله
البنت دى أمورة اوى اوى
بس عارف لو مناخيرها تصغر شوية حتبقي مش ممكن
ولا البنوتة دى قمر ..قمر ماشاء الله
الله...البنوتة دى عندها وسط ولا وسط كمنجة

وماتحاوليش تبيني انك متضايقة
نووووووووووووو
خالص

بس برضة

يا خراشي احمد السقا
بموووووووووووت فيه
وصورة وبوستراته
ده لو كان له بوسترز:D
أى حد يعنى

المهم اوعى تبينى انك متضايقة
ودى مرحلة اولي
وافتكري دايما
إن كيدهن عظييييييييييم


يالا كفاية عليكى كده
سلاماتي
:)

ادم المصري said...

ههههههههههههههه

مش عارف بصراحه اقولكم ايه

انتوا الاتنين

زوجين زي السكر

ياريت مراتي تعمل معايا كدا

asadma7bos said...

طهقان كان عندو حق
لو لقى اللى تملا عينة كان قعد لها ومقعدش للدش والمسخرة
عموماً حالتةدى معروفة ومسجلة فى الطب باسم الامينو روهيا

asadma7bos said...

تماااااام الراجل ملقاش اللى تملا عينة

smraa alnil said...

هههههههههههه
مش جبتيها حمرا ليه يا زينب

استهدوا بالله كدة
اقولك بوظيله التليفزيون

او كسري الرموت
اتصرفي بقي

الجحيم هو الحقيقه said...

والله كلنا طهقا نين


اما با لنسبه لمو ضوع البوست

فهو فعلا حا جه تتهق
سلام

ert3ashat said...

:D:D:D:D:D:D:D.....:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D....eslobko gameeeeeeeel...:D:D:D:D...ento 3latool kda....we shokra 3la nase7tek el 3'alya

Sampateek said...

طيب ما تجربي تتحفلطي انت كمان
شوفيلك واحد عجلاتي كويس انفخي عنده
و البسي شرز باتستا بكرانيش
و غنيلو بوس الواوا
او اهبديه واحدة
نوتي
بس براحة ليروح فيها
و ابقي قوليلي الاخبار
تحياتي

ody911 said...

ههههههههه

حلو أوى البلوج دة

لاء بجد يعنى

وعلى كدة إنتوا فعلا متجوزين

والحجات دى حقيقة


دة إنتوا مسخرة

هههههههههههههه

وعادى بقة
أودى

sendrlla said...

ههههههههههههههههههههههههههههههه


no comment !!!!!!!!!!!!!!!!!

sara said...

هههههههههههههههه
بجد اه هطل
معلش يا طهقانه استحمليه زى جوزك برده

طهقان said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Mohamed A. Ghaffar said...

ينهار منيل ، هى العمايل دى مراهقه متأخره والناس كلها عارفه كده عن اللى بيعمل كده

يكسوفى يكسوفى

الأرمـوطــي said...

حسسيه بالتغيير فيكى وشوفى هوا ايه الى بيديقوا ومتعملهوش

harmless said...

احيانا اظن ان طهقان هو طهقانه وطهقانه هى طهقان

نفس الاسلوب
نفس الكلام
نفس المفردات
نفس الروح

كانهم شخص واحد يتقمص كلا الشخصيتين

هل العشرة وحدت بينهما الى هذا الحد
ام هم فعلا شخص واحد يعيش فى الخيال عوضا عن الواقع

اسوأ ما فى النت انها عالم افتراضى
الوهم فيها اكثر من الحقيقه

الأباصيرى said...

ههههه

طهقان أنت زى العسل
طهقانة هنصحك نصيحة هتنفعك طووول العمر
أشربى سجاير
هههههه

أية ياستو هانم؟؟
فيها أية لما الراجل يتفرج على هيفاء
ولا يتمزج مع نانسى عجرم

هو هيبقى هم وقلم مم
فكى عن الراجل شوية ليفك منك

وبعدين بلاش أيسانس شادية
حطيلة أيسانس شاكيرا وهو هيبقى زى الفل

bastokka طهقانة said...
This comment has been removed by the author.
bastokka طهقانة said...
This comment has been removed by the author.
bastokka طهقانة said...
This comment has been removed by the author.
bastokka طهقانة said...
This comment has been removed by the author.
bastokka طهقانة said...
This comment has been removed by the author.
bastokka طهقانة said...
This comment has been removed by the author.
bastokka طهقانة said...
This comment has been removed by the author.
bastokka طهقانة said...
This comment has been removed by the author.
bastokka طهقانة said...
This comment has been removed by the author.
bastokka طهقانة said...
This comment has been removed by the author.
bastokka طهقانة said...
This comment has been removed by the author.
bastokka طهقانة said...
This comment has been removed by the author.
bastokka طهقانة said...
This comment has been removed by the author.
bastokka طهقانة said...
This comment has been removed by the author.
bastokka طهقانة said...
This comment has been removed by the author.
bastokka طهقانة said...
This comment has been removed by the author.
bastokka طهقانة said...
This comment has been removed by the author.
bastokka طهقانة said...
This comment has been removed by the author.
bastokka طهقانة said...
This comment has been removed by the author.
bastokka طهقانة said...
This comment has been removed by the author.
bastokka طهقانة said...
This comment has been removed by the author.
bastokka طهقانة said...
This comment has been removed by the author.
bastokka طهقانة said...
This comment has been removed by the author.
bastokka طهقانة said...
This comment has been removed by the author.
bastokka طهقانة said...
This comment has been removed by the author.
محمد صلاح العزب said...

ماشي

Horas said...

بجد :)))))))))))))
انت تحفه
ربنا يسعد اوقاتك

الراقص مع الذئاب said...

بوست جميل وفكرة المدونة جميلة جدا
تحياتي لك

بعدك على بالى said...

يمكن ياطهقانه كترتى فى أسنس شادية وانتى قعدة جنبه... عموما يا توته خليه يتفرج براحته واللى اخدته القرعة - لامؤاخذه - تبقى تاخده ام الشعور...

وبوسيلى الاولاد

يا مراكبي said...

أنا شكلي جيت متأخر

أنا بأعتذر علشان مش هأقدر أقول رأيي في الموضوع ده لأني مش عايز أزعل طهقانة ولا أزعل مراتي وخلينا في الطيب أحسن

أعذرني يا طهقان يا أخويا .. مش هأقدر أصرح برأيي وإنت ما ترضاليش الأذية برضه

bastokka طهقانة said...
This comment has been removed by the author.
bastokka طهقانة said...
This comment has been removed by the author.
bastokka طهقانة said...
This comment has been removed by the author.
albida said...

هههههههههههههه
هما الرجالة كلهم كده يا أوختشى!! ولا يهمك فترة وهتعدى

وياستى ابقى قلديلوا شاكيرا ومارادونا قصدى مادونا
ههههههههه

manal

بعدك على بالى said...

يابسكوته يا جميله انا مقصدش طبعا انك انتى القرعة بس هو المثل كده ، عموما مثلك فعلا الاضبط، معلش طلعت خايبه ماليش فى الامثال ..

الاولاد وابوهم كمان يبوسوا ايدكى انتى و بس ... انتى نورتهم ياقمر

koukawy said...

ههههههههههههههههههههههه
مطقطعوش في بعض كل شي بالتفاق
و انتي يا طهقانه يا اختشي الست العاقله اللي تحلق للراجل لغاية ما هو يقولها انتي حلقالي ليه 00
و المثل بيقول 00 سيب حبيبك علي هواه لما ديله يجي علي قفاه
هههههههههههههههههههههههه

Anima said...

يا لهوي راجل ايه ده اللي إنت متجوزاه

اختشي يا راجل و احمد ربنا ع النعمة اللي مديهالك

ody911 said...

طهقانة

مصدقك خلاص

بس على فكرة
أحسن من على سهوة يعنى

أنا أسمى

أودى 911

وعادى بقة يعنى إنتى غلطى فى البخارى
أودى

Amr Ahmed said...

اوببببببببا

مراهقة متاخرة دي ولا ايه

انا عاوزك تفتحي عينيكي كده وتصحصحي

شكله كده عارف واحدة

اهم حاجة تقلبي الموبايل

والرسايل

اما تقفشيه ابقي قوليلي بقي
سلام

الدرويش المرووش said...

يا نهار أغمق من السحابه السوده

هو إنتوا بتناقشوا الحاجات دى على الهواء مباشرة كده

على أيامنا كان لما الواحد و لا الواحده تمر الفكره من دول فى دماغه كان يروح لشيخ يتوبه

على كل ربنا يهديكوا

وكمان على كل
كلها كام يوم و ماحدش يستجرى يفتح بقه يتاوب بعد المواد المشعه اللى هاتتقندل فى الدستور
و كله يمشى جنب الحيطه
و اللى كان ماشى جنب الحيطه يمشى جواها

أبو الدراويش

الحصان الأسود said...

ماهوة معزور برضة يا طهقانة يا ختي

مانتي لو بتلبسيلة زي اللي في الكليبات اياها ولو بتحطي هوجة بوس او هالينا كاريرا مش اسنس شادية بتاع تيتة من التراث العائلي

سيبك من العند و تكسير الريموت و مسح القنوات و تشفيرها

الست الشاطرة العاقلة الواعية بعيد عنا وعن السامعين هي اللي تشوف احتياجات جوزها واية اللي ناقصة توفرهولة مش تزود علية الحرمان بحرمان

قومي ياختي كدة استهدي بالله وخديللك دوش واشتري بارفان حريمي كويس مش افتر شيف شادية و اعملي شعرك تسريحة موضه بشوية صبغه صفرا ميشات وللا حمراء و البسي حاجة حلوة مدندشة للبيت كدة حاجة عالموضة سن خماشر تمناشر كدة

تحياتي
و اعوجي بقك شوية وانتي بتتكلمي و احفظي اغنيتي تلاتة من بتوع طنطك هيفاء وهبي وبالذات الشهيرة احبك اة وتغنيها في المطبخ وانتي بتطبخي وشوفي وبكرة تدعيلي وتقولي عم الحصان قال

اصل احنا يا رجلة ساعات كتير مابنبقاش احصنة وانما بننتمي للفصيلة الكلبية فخللي بالك ووفري احتياجاتنا بدل متبقي طهقانة نمرة واحدد و يجيبلك طهقانة نمرة اتنين

Epitaph said...

عسل يا اختشي

بس اكيد اسانس شادية هو السبب

ياختشي ادندشي ليه شوية
حاجة حلوة كدة بدل منظرك بالرولو و ريحة البصل و تعبانة يا سي طهقان

:))

سمسم said...

وحياة ربنا العظيم ماله حق

دي حاجه تطهق بصحيح

بس إنت ياوختي يا زينب

متحبكهاش قوي...وتلزئي للراجل بالشكل

ده عشان دي بردوه حاجة تطهق العفريت

ويجعلو عامر

عين ضيقة said...

طهقان
ربنا يهديك ياطهقان علشان طهقانة هتتجنن قريب

استهدوا بالله ياجدعان
استهدوا بالله

\صورتى وانا هموت من الضحك\

سلام

yasser_auf said...

يعني بدل مسك الجرنال يبقي الموضوع خرج من ايدينا كدة بقي لا حينفع معاة لا ديش و لا حتي منشطات

بصي فوضي امرك لله و يعني عزيزي طهقان ويلكم تو زا كلاب يا عزيزي اعرف بقي طقم محطات مشفرة ليها سايت بيفك الشفرة عجب

و ياريت تلم الدولاب و انت بطلع بيجامتك اصلك اتفضحت عندي

تحياتي لكم جميعا

أميرة ويلز said...

ههههههههههههه

فى الخباثة اه فى الهساسة لا

ربنا يسعدك ياشيخة زى ماضحكتينى كدة وانا مش عايزة اضحك
اديله على دماغه ماتسكتيلوش يازينب

قصدى ياطهقانة
انتى عسسسسسسسل

بيسوو said...

ياستي كبري دماغك كدة واعملي ريلاكسيشن
ولايهمك من الكلام ده كله
انتي كمان عيشي وروحي الكوافير
اتبسطي يعني..محدش واخد منها حاجة واحمدي ربنا انها جت على قد كدة..مشفتيش البلاوي الي بيعملوها الرجالة

bentfalestine said...

طهقانه تحياتي خيتي
عارفه الي عاوز يخرج من الحاله النفسيه العايش فيها و الي طبعا الياس و الاحباط , انا عملت فيها دكتورة و بدلهم ع مدونتك و اهو جايبة نتيجة . اه بالشغل الصبايا حفظتو الكلمات و ازواجهم عم بيسالو عن المحترمه الي دلتهم ع الخير.
هطل هطل انا (سيدي والد والدي شو تسمو جدي) اه هو عمرة ماشالله 80 و بيحب و مصاحب و طلب مني قبل فتره اشتريلو موبايل عشان الجيرفرند اه والله ,و بتديلو مسد كول كمان و بيسمع اغاني و بيشتري عطر برفان من النوع المحترم . شو تسمي ده ؟؟ برضك مراهقة و لا.... بلاش عشان عيب يفضل سيدو
تحياتي الك و للعزيز طقهان .. بعدين ما كلنا طهقانين عذرا ع التطفل و الاطاله

bentfalestine said...

تحياتي

sydalany-وش مكرمش said...

بس زي ما قلتي في الآخر كله لطهقانة

Incomplete said...

ههههههههههههههههه
بصي ياطهقانه ..صاحبيه أحسن
وانزلي عاكسي معاه بنات على الناصية كمان
لأ بجد والله صاحبيه علشان تعرفي تلفي دماغي
وماتنسيش كمان تدلعني نفسك
وياريت تدي العيال أجازة

مجهول said...

أنا جيت اهوه زي ماوعدتك يا ست طهقانه
وليه تطهق بس
دي الحياه منتهي اللذه
ثم ماتحبوا بعض بأي طريقه
بس انتوا الاتنين زي العسل
وسعيد بمعرفت مدونتكم وكنتوا فين من زمان
ومتبقوا تيجواااااا
هههههههههه
دمت بسلام وسعاده

bastokka طهقانة said...
This comment has been removed by the author.
bastokka طهقانة said...
This comment has been removed by the author.
bastokka طهقانة said...
This comment has been removed by the author.
bastokka طهقانة said...
This comment has been removed by the author.
bastokka طهقانة said...
This comment has been removed by the author.
bastokka طهقانة said...
This comment has been removed by the author.
bastokka طهقانة said...
This comment has been removed by the author.
bastokka طهقانة said...
This comment has been removed by the author.
bastokka طهقانة said...
This comment has been removed by the author.
bastokka طهقانة said...
This comment has been removed by the author.
bastokka طهقانة said...
This comment has been removed by the author.
bastokka طهقانة said...
This comment has been removed by the author.
bastokka طهقانة said...
This comment has been removed by the author.
bastokka طهقانة said...
This comment has been removed by the author.
bastokka طهقانة said...
This comment has been removed by the author.
bastokka طهقانة said...
This comment has been removed by the author.
bastokka طهقانة said...
This comment has been removed by the author.
bastokka طهقانة said...
This comment has been removed by the author.
Sharm said...

في ناس كتير عندها العطل ده

bastokka طهقانة said...
This comment has been removed by the author.
أُكتب بالرصاص said...

انا كنت مأيد طهقان
بس علشان توصل لشاكيرا ومادونا
لاا
والف لا




بصراحة

انا اشجع الانتاج المحلي
واحنا كده زي القرع يمد لبلاد بره

اعذرني يا طهقان
بس
مستني اسمع كلمتك
انت رحت فين يا راجل..

دافع عن نفسيتك

мїяάЖάгїм ™ said...

Hi Dear,
This is simply an invitation to visit my blog & read the translation of the rapport issued by the Italian National Institute about the violence on women in Italy, 2006.

http://chiccopolis.blogspot.com/

Really interesting

Karim

david santos said...

Hello, Bastokka!
This dog is very,very nice. thank you
Have a good week

None said...

اخيرا يا طهقانه ... حمد الله علي السلامه علي فكرة يا طهقانه دا مش مراهقة متأخرة دي فراغة عين يابنتي
عمك الحاج انيس منصور بيقولك (حتي لاتراها جميله تزوجها) ومن الواضح ان 99% من الرجال _ مش عايزة اقول 100% عشان لو حد حب يعترض من نفسه_مقتنعين جدا بكدا يعني ساعات بحس ان جوز الاخت مادونا والاخت شاكيرا _بفرض انه موجود يعني _هايقعد يبص علي اي مزه تانيه ويمصمص في شفايفه ويقول ناس لها بخت وناس لها ....
والحل الامثل في الحالات دي انك انتي كمان ماتخفيش اعجابك قدامه برشدي اباظه براد بت والناس الجامده دي والجزاء من جنس العمل والبادي اظلم
وبعدين ( اذا اردت فاطمه فكن عليا ) يعني لو عايز شاكيرا لازم تكون انت ليوناردو ديكابريو
ودمتم

أشرف حمدي said...

جامدو قوي المدونة دي
بس ياريت نقرا الجديد كل يوم :)
تحياتي لهذه الفكرة الرااائعة

Shower-Mirror said...

و بتقولى عليا كسلان ...؟ و انتى مابتكتبيش من سنه 1978

طهقان said...
This comment has been removed by a blog administrator.
شادي فايد said...

انا بيتهيئلي اني الجالة حيفضلو مراهقين على طول

مفيش سن مراهقة معين عندهم
:)
:)

Guevara said...

عجبتني كلامة من كلام الورق وكلامك المرة دي مش علي الورق وبس كلامك هو من نبع تجربتك الشخصية وطريقتك كانت غير عادية بجد الموضوع هايل جدا
وانا مش هقول انا معاكي ولا عليكي انا هقول اني مع كل كلمة وكل حرف بيخرج من اعماق القلب وعلي فكرة بتمني اتعلم اكتب زيك وبالطريقة الجميلة دي

Guevara said...

عجبتني كلامة من كلام الورق والمرة دي لكمة مش علي الورق وبس الكلمة بابعة
من تجربة شخصية
طريقتك جميلة اوي في الكتابة وبتمني اتعلم اكتب كدة زيك

yasser_auf said...

عزيزتي طهقانة

وصلني الرد علي تعليقي عند طهقان علي اخر مواضيعة

شكرا يا قمر و شايلك لعوزة اكبر

و شكرا علي الزجاجتين بس ياريت تغير يلي الصنف من زنب معتق الي اي شيء تاني معتق غير دة و الجاز و البنزين

تحياتي

ملحوظة : المودام ام نيمو بتقولك رمت طوبتي من زماننننننننننن

الدبور said...

حرام عليكي اللي بتعمليه في طهقان جوزك
الراجل ده ليه الجنه

The Groom said...


ايه يا طهقان و طهقانة

انتم قلبتم المدونة كومينتات على بوست و احد و خلاص؟

تحياتي من ماناساس البلد و لا عزاء للاستهجاء
:)

Horas said...

مش هتغيري بقه

masinga said...

ههههههههههههههه
بلوج جامد والله وحاطه في البلوج عندي
ربنا يقويكم علي بعض
ويوقع بينكم ولاد الحلال

طهقان said...
This comment has been removed by a blog administrator.
ايوية said...

بجد مش ممكن فعلا الحوار دة بيحصل فى كل بيت هو كل الناس كدة طهقانين
واضح انى هطهق انا كمان دلوقتى عقدتونى

MiMi said...

انا عارفة ان بعض الرجالة بتتهطل دايما علي تأخر ده غير بعضهم المهطول أصلا ،، وقد وقع نصيبك علي هذه الزيجة الميمونة والله الموفق
اعرف محامي شاطر ممكن يخلصلك مواضيعك كلها ،، قضية حجر وتخلصي هههههههه

Anonymous said...

情趣用品,A片,AIO,AV,AV女優,A漫,免費A片,日本AV,寄情築園小遊戲,情色貼圖,色情小說,情色文學,色情,色情遊戲,一葉情貼圖片區,色情網站,色情影片,微風成人, 嘟嘟成人網,成人,成人貼圖,18成人,成人影城,成人圖片,成人影片,UT聊天室,聊天室,豆豆聊天室,尋夢園聊天室,080聊天室,080苗栗人聊天室,080視訊聊天室,視訊聊天室

a片,色情影片,情色電影,a片,色情,情色網,情色,av,av女優,成人影城,成人,色情a片,日本av,免費成人影片,成人影片,情色a片,sex,免費a片,a片下載,免費a片下載,成人網站,做愛,自拍

情趣用品,情趣用品,情趣,情趣

情趣用品,情趣用品,情趣,情趣,情趣用品,情趣用品,情趣,情趣,情趣用品,情趣用品,情趣,情趣,情趣用品
情趣用品,情趣用品,情趣用品,情趣用品.情趣,情趣,情趣,情趣
視訊聊天室

情色,AV女優,UT聊天室,聊天室,A片,視訊聊天室


UT聊天室,視訊聊天室,辣妹視訊,視訊辣妹,情色視訊,視訊,080視訊聊天室,視訊交友90739,美女視訊,視訊美女,免費視訊聊天室,免費視訊聊天,免費視訊,視訊聊天室,視訊聊天,視訊交友網,視訊交友,情人視訊網,成人視訊,哈啦聊天室,UT聊天室,豆豆聊天室,
聊天室,聊天,色情聊天室,色情,尋夢園聊天室,聊天室尋夢園,080聊天室,080苗栗人聊天室,柔情聊天網,小高聊天室,上班族聊天室,080中部人聊天室,中部人聊天室,成人聊天室,成人

Anonymous said...

福~
「朵
語‧,最一件事,就。好,你西.............................................................................................................
..................-...相互
來到你身邊,以你曾經希望的方式回應你,許下,只是讓它發生,放下,才是讓它實現,你的心願使你懂得不能執著的奧秘

arab girlscool said...

This is such a nice addition thanks!!!
شات صوتي شات صوتي
عرب كول
شات صوتي مغربي
دردشه صوتيه
انحراف كام
منتديات منتديات عرب كول